متفرقه

بهترین راه برای یادگیری زبان: 4 راهبرد موثر

وقتی واقعاً برای چالشی آماده هستید، کتابی را که به زبان خارجی که در حال یادگیری آن هستید نوشته شده بردارید و شروع به خواندن آن کنید.احتمالاً در کنار کتابی که می‌خوانید، یک فرهنگ لغت می‌خواهید تا کلمات و تلفظ‌های آن را بفهمید تا بفهمید چه خبر است.کتاب‌های صوتی به زبان خارجی که می‌توانید در حین خواندن آن‌ها را دنبال کنید؟ امتیاز جایزه برای شما!چرا این وظیفه را به عهده بگیرید؟

شما با یک کتاب آموزشی خوب می توانید علاوه بر یادگیری جملات و کلمات و اصول زبان جدید روش عامیانه صحبت کردن و درک مفاهیم در گفتگو را نیز فراگیرید. یادگیری زبان به صورت عامیانه بسیار مهم است زیرا شما به راحتی می توانید با کسی که به آن زبان صحبت می کند ارتباط برقرار کنید و در گفتگو دچار مشکل نشوید.

برنامه نویسی کودکان به طور خاص برای کمک به کودکان در یادگیری مهارت های خواندن، مهارت های تشخیص کلمه، مهارت های املایی و سایر مؤلفه های آموزشی اولیه طراحی شده است.همچنین در سطح درک اولیه ارائه می شود. بنابراین، می توانید از پایین شروع کنید و به جای تلاش برای جذب اطلاعاتی که هنوز کاملاً درک نمی کنید، به سمت بالا بروید.حتی اگر فراتر از مرحله «همین شروع» به مرحله «من شروع به درک برخی چیزها می کنم» هستید، این نمایش های بچه ها می توانند کمک کنند. آنها دانش شما را تقویت می کنند و آن را به راحتی در دسترس قرار می دهند.یادگیری یک زبان جدید برای برخی افراد دشوار است. اما با ابزارهای مناسب و تمرین کافی، هر کسی می‌تواند به زبانی تسلط پیدا کند تا جایی که بتواند ارتباط برقرار کند.

از این نکات برای کار بر روی مهارت های زبان خارجی خود استفاده کنید. ممکن است خودتان را شگفت زده کنید که چگونه می توانید با دیگران … عمدا صحبت کنید!

تعیین هدف آموزشی

فقط کودکان می توانند بدون تعیین هدف، زبان جدیدی یاد بگیرند. اما حتی آنها نیز یک هدف اصلی دارند. در حال برقراری ارتباط با یکدیگر یادگیری زبان به شما نیاز دارد که اهداف خود را تعیین کنید. اینجاست که انگیزه خود را برای ادامه سوزاندن روغن نیمه شب برای بهبود مهارت های زبانی خود به دست خواهید آورد.

با اهداف تعیین شده، به تسلط بر کلمات جدید در سفر یادگیری زبان خارجی خود افتخار خواهید کرد. تنها در این صورت است که موفقیت خود را می سنجید و خود را ارزیابی می کنید. طرح دقیق یادگیری زبان دوم مانند برنامه درسی مدرسه است. تنها تفاوت این است که ممکن است جدول زمانی انعطاف پذیری داشته باشید.همانطور که گفته شد، فرآیند یادگیری یک ماراتن است. تنها چیزی که می تواند زبان آموزان زبان دوم را ادامه دهد، هدف و تمایل به بهبود مهارت های زبانی آنهاست. زمانی که سفر خود را با یک قدم شروع می کنید نیز باید همینطور باشد.

با واژگان رایج شروع کنید

قبلاً گفته ایم که یادگیری عباراتی که قصد استفاده از آن را دارید به شما کمک می کند زبان دوم را سریعتر یاد بگیرید. با این حال، این در دراز مدت مهارت های زبانی شما را بهبود نمی بخشد. این فقط برای رسیدن به یک هدف خاص است. موفقیت یک سفر کاری. مثلا برای سفر به ترکیه اصطلاحات و لغات رایج را یاد بگیرید و یا در بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی آموزش ببینید.

اگر واقعاً می خواهید به یک یادگیرنده کارآمد تبدیل شوید، با تسلط بر رایج ترین واژگان زبان مقصد شروع کنید. اینها کلماتی هستند که در ارتباطات روزمره استفاده می شوند. یادگیری زبان های خارجی آسان خواهد شد اگر بتوانید آنها و تفاوت های آنها را شناسایی کنید.

شما به این کلمات واژگانی پرکاربرد نیاز دارید تا پایه مکالمه خود را در زبان جدید تشکیل دهید. پس از شناسایی آنها، شکل گذشته، حال و آینده آنها را بدانید تا بتوانید آنها را به درستی در یک جمله به کار ببرید.

پیدا کردن یک سخنور بومی برای تمرین صحبت کردن با او

یک زبان مادری معلم نهایی است. اگر از تلفظ در زبان دوم می ترسید، پیدا کردن یک دوست راهی برای غلبه بر این مانع است.یک سخنران بومی می تواند معلم آنلاین یا دوست شما در رسانه های اجتماعی باشد. برخی از مردم همچنین *ahem* با شخصی که به زبان مقصد مسلط است قرار ملاقات می گذارند تا آن را از نزدیک یاد بگیرند.

در هر صورت، این افراد به شما نگاه تحقیر آمیز نخواهند داشت و می توانند معلم زبان کامل شما شوند.با دوستی که به یک زبان خارجی صحبت می کند، بهترین شانس را برای تمرین لغات جدیدی که آموخته اید دارید. بعلاوه شما همچنین این شانس را خواهید داشت که تفاوت بین مثال های کتاب عبارات خفه کننده و زبان را در شکل عملی آن مشاهده کنید.شما می توانید اصطلاحات، عامیانه و عبارات محاوره ای را بیاموزید، که هر چند زبانی به شما می گوید همان چیزی است که بیشتر زبان ها در عمل به آن تکیه می کنند. برای یادگیری زبان ترکی در بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی می توانید یک شریک تمرینی پیدا کنید.

همچنین، می توانید فردی را پیدا کنید که علاقه مند به یادگیری زبان خودتان باشد. به این ترتیب، بدون گذراندن دوره های زبان گران قیمت، از مزایای متقابل برخوردار خواهید شد. مثل این است که با دست راست بدهی و با دست چپ بگیری!

استفاده از قدرت فناوری

یادگیری زبان دوم در این دوره بسیار ساده تر از چند دهه پیش است. شما هر جا که می روید تکنولوژی دارید! شاید متوجه نشده باشید که تلفن همراه شما چقدر می تواند یک ابزار یادگیری زبان باشد.بهترین بخش این است که بسیاری از بهترین ها برای استفاده رایگان هستند.

شما به راحتی می توانید از مترجم گوگل استفاده کنید. این ابزار قدرتمند می تواند کمک زیادی در یادگیری زبان جدید کند و به شما این امکان را می دهد که عبارات مکالمه و صحبت کردن با تلفظ صحیح را تمرین کرده و به سرعت به زبان جدید مسلط شوید.

سفر به کشوری که از زبان هدف شما استفاده می شود

تسلط بر مبانی زبان دوم مستلزم یادگیری فعال است. منظور ما این است که هر از چند گاهی آن را تمرین کنیم.

تنها زمانی می‌توانید این قرار گرفتن را دریافت کنید که به جایی بروید که افراد بومی در آنجا هستند. اگر می خواهید بیشتر از مکالمات اولیه بدانید، باید این کار را انجام دهید و مدتی در میان آنها زندگی کنید.زندگی در میان گویشوران بومی زبان مقصد به شما کمک می کند زبان جدیدی را سریع یاد بگیرید. با این حال، ممکن است نیاز به منابع بیشتری برای بیرون کشیدن داشته باشد، زیرا تمرکز شماست. این امر یادگیری را سرگرم کننده می کند و افراد محلی نیز می توانند نکات یادگیری زبان را به شما ارائه دهند.

نکات کاربردی برای یادگیری بهتر زبان جدید:

  • تماشای تلویزیون و فیلم به زبان جدید
  • صدا و تمرین های خود را ضبط کنید
  • در سایت های دوست یابی به زبان مورد نظر صحبت کنید
  • کتاب و روزنامه به زبان جدید بخوانید
  • واژگان جدید را یادداشت کنید
  • هر روز به زبان جدید مطلبی را بنویسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا