سبک زندگی

زندگی دیجیتال چیست؟

زندگی دیجیتال عبارتی است که ما همیشه در زمینه های کاری از آن زیاد استفاده می کنیم ولی برای افرادی که خارج از زندگی دیجیتال هستند این عبارت چندان آشنا به نظر نمی رسد. این مقاله موضوع مفیدی برای نوشتن و به اشتراگ گذاشتن با افرادی خواهد بود که به دنبال راه اندازی یک کس بو کار و یا تجارت هستند و یا قبلا دارای کسب و کار بوده اند.

به طور خلاصه، زندگی دیجیتالی ردپای آنلاین ماست. بسیاری از ما از اینترنت به طرق مختلف استفاده می کنیم، چه برای بانکداری آنلاین، خرید کالا، معاشرت، ارتباط و تحقیق. همانطور که همه ما می دانیم حرکات آنلاین ما ردی از خود به جای می گذارد، به خصوص زمانی که شروع به استفاده از اینترنت برای معاشرت و خرید کالا می کنیم. به عنوان مثال، اگر از فیس بوک برای معاشرت استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که تبلیغات در صفحه شما ظاهر می شود و اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که تبلیغات بسیار هدفمند هستند. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه فیس بوک می داند چگونه شما را با تبلیغات خاص هدف قرار دهد؟

من اغلب آگهی هایی دریافت می کنم که در صفحه من در مورد برنامه های بازنشستگی ظاهر می شوند، اما بدتر از آن به نظر می رسد که من با آگهی های مربوط به هزینه های تشییع جنازه هدف قرار می گیرم.

چیزی که من در اینجا سعی می کنم برجسته کنم این است که با گذشت زمان تصویر شما در اینترنت در حال ساخت پروفایل آنلاین شما است. چه ما با آن موافق باشیم و چه نباشیم، این واقعیت است، و به جز رد کردن تمام تکنولوژی ها زندگی دیجیتال ما در حال رشد است. بنابراین به عنوان یک کارآفرین سوال این است که شما با زندگی دیجیتال خود چه خواهید کرد؟

استفاده از اینترنت برای نیازهای کسب و کار شما

شکی نیست که اقتصاد دیجیتال در حال رشد است و با سرعتی در حال رشد است که خیلی زود از اقتصاد سنتی پیشی خواهد گرفت. این بدان معنی است که افراد بیشتری برای خرج کردن پول خود به اینترنت مراجعه می کنند. من نمونه ای از چگونگی تغییر روش اینترنت در خرید کالاهای آنلاین را به اشتراک می گذارم. نسل جوان دوست دارند مربی‌های نایک خود را شخصی‌سازی کنند، آن‌ها آنلاین می‌شوند، طرحی را سفارشی می‌کنند و برای یک جفت مربی دقیقاً همانطور که می‌خواهند کمی اضافی می‌پردازند. این یک تجارت بزرگ برای نایک است و سایر خرده فروشان نیز از آن پیروی می کنند.

اگر کسب وکار خودتان را دارید، چه یک کسب وکار سنتی باشد و چه یک کسب وکار آنلاین، یادگیری نحوه استفاده از روش های مختلف بازاریابی آنلاین احتمالا یکی از مهم ترین مهارت های جدیدی است که باید یاد بگیرید. بله شما می توانید فقط کسی را استخدام کنید که کسب وکار شما را برای شما ارتقا دهد اما اگر تازه شروع به کار کرده باشید، این کار می تواند هزینه بسیار بالایی داشته باشد. همچنین اگر خودتان این مهارت ها را یاد بگیرید، هنگام تصمیم گیری برای استخدام کسی که این کار را انجام می دهد، به خوبی خواهید داشتید، آگاه خواهید بود.

من شنیده ام که بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به من می گویند که چقدر برای یک وب سایت جدید هزینه کرده اند و هزینه ها گاهی اوقات جنایتکارانه است. البته، شما باید یک وب سایت خوب داشته باشید، اما اگر کسی از وجود آن خبر نداشته باشد، چه فایده ای دارد؟ مثل باز کردن یک مغازه در وسط ناکجاآباد و انتظار مشتریان است. بهتر است با یک سایت قالبی مانند Wix شروع کنید، جایی که می توانید به سرعت و به راحتی سایتی را که عالی به نظر می رسد و هزینه بسیار کمی دارد، خودتان انجام دهید.

چیزی که بسیاری از بازاریابان اینترنتی ارائه می دهند، استراتژی های سئو است و بعد از اینکه برند آنلاین خود را ایجاد کردید واقعاً مفیدتر است. قدرت واقعی این است که بدانید چگونه کسب و کار خود را از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید و اگر به خوبی آگاه باشید و خودتان برخی از این مهارت ها را توسعه دهید، شروع کردن با آن می تواند بسیار ارزان باشد.

اهمیت زندگی دیجیتال

به نکته ای که در این مقاله به آن اشاره شد، اهمیت استفاده حداکثری از زندگی دیجیتال خود برگردیم. منظور این است که برای سرمایه گذاری روی مزیت های بازاریابی آنلاین، باید زندگی دیجیتال خود را بسازید. شما باید خودتان را در کنار برندتان ارتقا دهید. هرچه از بازاریابی سنتی فاصله می گیریم و مردم بیشتر به ترکیب رسانه های اجتماعی با تجارت الکترونیک عادت می کنند، پروفایل شخصی شما می تواند همان چیزی باشد که مشتری را به سمت خود می کشد.

برای نشان دادن اهمیت کنترل زندگی دیجیتال خود از داستان اجتناب از مالیات استارباکس استفاده می کنم.

اما موج افکار عمومی به طور محسوسی در حال تغییر است. حتی ۱۰ سال پیش خبر به حداقل رساندن مالیات شرکت ها در داخل صفحات تجاری بیشتر از صفحه اول بود.

او می گوید آنچه برای شرکت ها خطرناک تر است، رسانه های اجتماعی است که در پی داستان استارباکس شکل گرفت؛ زیرا تعداد کمی از مردم در میان گروه های دیگر فعال می شوند و مخالفت می کنند.

این نشان دهنده قدرت رسانه های اجتماعی است و اگر می تواند این کار را برای استارباکس انجام دهد، مطمئناً عاقلانه است که از این رسانه جدید برای نیازهای تجاری خود استفاده کنید، البته به روشی مثبت تر.

نکات ساده برای شروع

نکاتی ساده برای افرادی که از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات کسب و کار خود بهره مند میشوند ، اگر در نظر دارید که کار امروز خود را سریع شروع کنید ، پس به موارد زیر توجه کنید:

در ابتدا یک صفحه مخصوص کسب و کار راه اندازی کنید.(مطمئن شوید که کسب و کار خود را از نمایه شخصی خود جدا کرده اید).

لینک های مخصوص را برای سایت خود اختصاص دهید

به سایت خود محتوا و تصاویری را اضافه کنید

به وسیله تبلیغات هدفمند و مشخص شروع به انتشار این خبر کنید.

مطمئن شوید که تبلیغات خود را ردیابی می کنید تا پول خود را برای تبلیغاتی که اجرا نمی کنند هدر ندهید

به آزمایش تبلیغات خود ادامه دهید و به تأثیرگذاری تصاویر، متن و مخاطبان هدف خود نگاه کنید

انتظار نداشته باشید که در اولین تلاش آن را به درستی انجام دهید

اگر همه این موارد بسیار پیچیده یا طاقت فرسا به نظر می رسد، پس روی آموزش خود سرمایه گذاری کنید تا بتوانید در مورد بازاریابی آنلاین کسب وکار خود تصمیم گیری کنید. تنها راه اندازی یک وب سایت و انتظار تاثیر آن مانند باز کردن یک فروشگاه در یک جزیره بیابانی است.

مزیت های تحولات دیجیتالی

کاهش هزینه های عملیاتی

توانمند سازی کارکنان

تمرکز زدایی از تولید

بهبود مشارکت ها و همکاری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا