متفرقه

مراحلی که باعث موفقیت میشوند

1. جستجوی تایید را متوقف کنید

اگر می‌خواهید بدانید چگونه در زندگی موفق باشید، اگر به همه اطرافیان خود برای تأیید کار و ایده‌هایتان تکیه کنید، آن را پیدا نخواهید کرد. وقتی نوبت به موفقیت شما می رسد، آن را به روش خود انجام دهید. اگر احساس می‌کنید در مسیر درستی هستید، نیازی ندارید که دیگران آن را برای شما تأیید کنند.بهترین سینمایی های جهان را از دست ندهید.

به سادگی از خود بپرسید که آیا زندگی مورد نظر خود را دارید یا خیر. اگر باور دارید که هستید، به این معنی است که در حال دستیابی به موفقیت هستید. اگر تصمیم گرفتید که آنطور که می‌خواهید زندگی نمی‌کنید، تغییراتی را که نیاز دارید ایجاد کنید و آنها را اجرا کنید.فیلم های ماجراجویی پیشنهادی امروز ما هستند.

با این حال، اجازه ندهید افراد دیگری که ممکن است تعصبات خاص خود را داشته باشند بر تفکر شما تأثیر بگذارند. در حالی که مردم ممکن است فکر کنند می دانند بهترین چیز برای شما چیست، اما شما تنها کسی هستید که واقعاً این کار را می کنید. شما باید به خودتان اعتماد کنید و متوجه خواهید شد که دقیقاً می دانید چه کاری انجام می دهید.

به جای اعتبارسنجی، به دنبال الهام باشید. در اینجا 15 داستان کوتاه الهام بخش با اخلاق انگیزشی آورده شده است.

2. خود را با عظمت احاطه کنید

احتمالاً این پیشنهاد را شنیده اید که شما میانگین 5 نفری هستید که بیشترین زمان را با آنها می گذرانید. اگر اطراف خود را با افراد موفق احاطه کنید، موفق خواهید شد. مردم به تنهایی موفق نمی شوند؛ آنها به حامیان، شرکا و سایر افرادی نیاز دارند که الهام بخش آنها باشند.

کلید انتخاب افرادی که بیشترین زمان را با آنها می گذرانید این است که مطمئن شوید افرادی را انتخاب می کنید که از چند جهت به طور تصاعدی برتر از شما هستند. اگر باهوش ترین فرد در اتاق هستید، فرصت به چالش کشیدن و بهبود خود را از دست خواهید داد.

همانطور که خود را در مراحل جدیدی از سفر خود به سمت موفقیت می بینید، ممکن است 5 نفر اصلی شما بیایند و بروند. به عنوان مثال، افرادی که بیشترین زمان را با آنها در زمان شروع چشم انداز موفقیت خود می گذرانید، احتمالاً در طول مسیر با تغییر نقش آنها و ایجاد تماس های جدید، تکامل خواهند یافت.

دوستی های مادام العمر شما همیشه در کنار شما خواهد بود، اما برای دستیابی به موفقیت فقط باید زمان مربوطه خود را به طور مناسب متمرکز کنید. اگر افرادی هستند که می‌شناسید و می‌توانند به شما کمک کنند تا به شما آموزش دهند، الهام بخش باشند یا به شما در پیشرفت کمک کنند، وقت خود را با آنها بگذرانید.

از طرف دیگر، اگر افرادی در زندگی شما وجود دارند که ارزش‌های شما را ندارند، منفی هستند، خود را در خود فرو می‌برند یا به نوعی برای موفقیت شما مضر هستند، با ظرافت آنها را کنار بگذارید.

3. هر روز 1% پیشرفت کنید***

برای برجسته کردن اهمیت این عنوان، ستاره‌هایی را در کنار عنوان قرار دادم. پیشرفت های افزایشی روزانه قوی ترین ابزار برای موفقیت هستند.

اگر می خواهید بدانید چگونه در زندگی موفق باشید، باید بدانید که باید نقش یک یادگیرنده مادام العمر را بر عهده بگیرید. یک شبه به موفقیت نخواهید رسید. شما باید اقدامات مداوم انجام دهید، ایده های مختلف را آزمایش کنید، شکست بخورید، دوباره بلند شوید و به آرامی رشد خود را ببینید. درست مانند امور مالی، قدرت ترکیب کردن رشد شما یک نیروی غیرقابل توقف است.

اما چگونه 1% را تعریف می کنید؟

خوب، شما این کار را نمی کنید. اما این در واقع فقط به بهبود کمی خود در هر روز اشاره دارد. در حالی که اندازه گیری آن سخت است، به این شکل فکر کنید: اگر هر روز 1٪ پیشرفت کنید، این میزان در یک سال 3800٪ بهبود می یابد. از طرف دیگر، اگر هر روز 1٪ بدتر شوید، ارزش شما در آن سال 97٪ کاهش می یابد.

حفظ این طرز فکر رشد به شما این امکان را می دهد که از هر فرصتی برای تبدیل شدن به یک کارمند، دانش آموز، همسر، والدین، پزشک، نویسنده یا هر چیز بهتری استفاده کنید. موفقیت هرگز در یک روز اتفاق نمی افتد. اما اگر هر روز به پیشرفت خود ادامه دهید، موفق خواهید بود.

بخش مهم این موارد این است که دیدگاه «عادی» تلاش می‌کند اجرا را «اضافه‌ای» به یک روال تبدیل کند. برنامه دوم (موفق) این را به عنوان یک عادت ضروری برای روال روزانه می داند. تفاوتی با دوش گرفتن در صبح و مسواک زدن ندارد. کاری که وقتی بالا، پایین، افسرده، عصبانی یا مشغول هستید انجام می دهید.

در حالی که ممکن است انجام کاری که برای به دست آوردن آن لازم است ساده‌تر باشد، اما اگر از هر فرصتی که می‌تواند بازدهی خارق‌العاده‌ای ایجاد کند و کیفیت کار شما را افزایش دهد، استفاده کنید، خواهید دید که موفقیت در دسترس است.

اهمیت موفقیت

بسیاری در مورد موفقیت و آنچه برای موفقیت لازم است وسواس دارند. اگر در زندگی خود موفق نشویم، ممکن است متوجه شویم که با ناامیدی کامل به گذشته نگاه می‌کنیم و از همه چیزهایی که می‌توانستیم به انجام برسانیم اما نکردیم.

رشد شخصی و موفقیت ما بستگی به این دارد که ما معتقدیم هدف بزرگ ما چیست و چگونه بر خود و دیگران تأثیر می گذارد. بنابراین، اهمیت موفقیت چیست؟

موفقیت باعث می شود ما اعتماد به نفس و امنیت بیشتری داشته باشیم. این به ما احساس رفاه بیشتری می دهد و به ما امکان می دهد در سطح بالاتری مشارکت کنیم. این به ما امکان می دهد امید و رهبری را درک کنیم. بدون موفقیت، اهداف، رویاها و علایق ما ممکن است زنده نمانند.

ارزش مثبت اندیشی برای موفقیت

وقتی یاد می گیریم چگونه در زندگی موفق شویم، باید فواید مثبت اندیشی را نیز در نظر بگیریم. نشان داده شده است که مثبت اندیشی میزان افسردگی، پریشانی و درد را کاهش می دهد. سلامت روانی و جسمانی کلی ما را بهبود می بخشد. ما باید به تلاش برای موفقیت در زندگی خود ادامه دهیم.

احساسات منفی را از خود دور کنید و وقتی موفقیت یک شبه را تجربه نکردید ناامید نشوید. همانطور که ریچارد برانسون گفته است، “من می دانم که من خوش شانس هستم که زندگی فوق العاده ای دارم، و اکثر مردم موفقیت تجاری من را فرض می کنند، و ثروتی که با آن همراه است، برای من خوشبختی آورده است. اما نکرده اند؛ در واقع، برعکس است. من موفق، ثروتمند و در ارتباط هستم زیرا خوشحالم.»

وقتی دیدگاه مثبتی نسبت به چیزها داشته باشیم، می‌توانیم شادتر، سالم‌تر و موفق‌تر باشیم. چه به دنبال موفقیت مالی باشید، چه آرزوی دستیابی به اهداف شغلی بالا را دارید، یا فقط می خواهید فردی شاد باشید روی مثبت اندیشی تمرکز کنید و احساسات مثبت را تشویق کنید.

آخرین افکار در مورد چگونگی داشتن یک زندگی موفق

موفقیت شما در نهایت به اعمال، برداشت ها و نگرش های شما برمی گردد. نکات زیادی در مورد چگونگی موفقیت در زندگی وجود دارد، اما اگر در انجام کارهای مورد نیاز فعال نباشید، متوجه می‌شوید که به زندگی ای رضایت می‌دهید که آن چیزی که آرزویش را داشتید، نبود. به یاد داشته باشید: داشتن هدف نیمی از کار است. شما باید برنامه داشته باشید و اقدام کنید.

اکنون که خواندن این دستورالعمل‌ها را در مورد چگونگی موفق‌تر شدن به پایان رسانده‌اید، از ایده‌هایی که برای شما منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد استفاده کنید و آن‌ها را متناسب با برنامه موفقیت خود تنظیم کنید. امیدوارم که استفاده از این اصول به شما کمک کند تا در تلاش خود به موفقیت دست پیدا کنید و به شما کمک کند به آنچه که معتقدید مظهر موفقیت است برسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا