سبک زندگی

چگونه یک پست وبلاگ سبک زندگی قاتل بنویسیم

برخی از مزایای وبلاگ نویسی:
  • باعث رشد و پیشرفت در نویسندگی و انتشار محتوا می‌شود.
  • باعث داشتن یک زندگی آگاهانه می‌شود.
  • باعث می‌شود هوشیارانه به اتفاقات و رویدادهای روزانه اطرافتان نگاه کنید.
  • باعث هدایت شما به سمت زندگی بهتر و منظم‌تر می‌شود.
  • باعث آشنایی و ارتباط با افراد جدید می‌شود.

از مقاله‌های خانه و باغ گرفته تا پست‌های خانوادگی و روابط، مانند بسیاری از وبلاگ‌نویسان دیگر، احتمالاً متوجه شده‌اید که مقاله‌های مربوط به سبک زندگی از سرگرم‌کننده‌ترین مطالب برای نوشتن هستند. النور پندلتون آنچه را که باعث می شود یک پست سبک زندگی از خوب به عالی تبدیل شود را خلاصه می کند.

احتمالا متوجه شده اید که مقاله های مربوط به سبک زندگی، از مقاله های خانه و باغ گرفته تا پست های خانوادگی و روابط از سرگرم کننده ترین مطالب برای وبلاگ نویسی است. النور پندلتون آنچه را که باعث می شود یک پست سبک زندگی از خوب به عالی تبدیل شود را خلاصه می کند.

وقتی نوبت به نوشتن یک پست بلاگ قاتل می‌رسد، باید چند ماده را بگنجانید تا بتوانید به دستور پست برنده برسید:

پیدا کنید که مردم درباره چه حرف می زنند

مطمئناً، شکی نیست که وقتی نوبت به وبلاگ شما می‌رسد، همیشه افراد همفکری در وب وجود دارند که آن را می‌خوانند. اما، قبل از شروع مقاله‌ای در مورد چیزی که به نظر شما جالب می‌آید، کمی وقت بگذارید تا بفهمید خوانندگان شما به چه چیزی بیشتر علاقه دارند. پیدا کنید که بازار هدف شما کجا جمع می‌شود و به سادگی ایده‌های موضوعی عالی را تنظیم کنید. به ویژه Pinterest منبع الهام فوق العاده ای است.

انتخاب یک طاقچه را در نظر بگیرید

ممکن است زمانی که تازه شروع کرده اید، از موضوعی به موضوع دیگر وسوسه شوید، اما وقتی نوبت به سبک زندگی نویسی می شود، هیچ چیز بهتر از این نیست که خودتان را به عنوان یک متخصص در یک حوزه خاص معرفی کنید. فقط مطمئن شوید که چیزی را انتخاب کنید که واقعاً از صحبت کردن در مورد آن لذت می برید، زیرا ممکن است متوجه شوید که در مورد آن خیلی بیشتر از آنچه انتظار دارید می نویسید اگر همه چیز مطابق میل شما باشد.

با خوانندگان خود صحبت کنید، نه با آنها

محتوای سبک زندگی دیجیتالی مملو از مقاله‌های نحوه انجام و نوع DIY است، بنابراین می‌توان به راحتی در یک لحن آموزشی قرار گرفت، که خوب است. فقط سعی کنید وقتی مقاله شما مانند یک سخنرانی خوانده می شود، اشک خوانندگان خود را خسته نکنید. همه چیز را سبک و دوستانه نگه دارید، با کمی شوخی سبک، یک شوخی گستاخانه یا یک حکایت اینجا و آنجا. بهتر از آن، طوری بنویسید که گویی در حال چت کردن در مورد چیز جالبی با یک دوست با قهوه هستید.

از اول شخص آزادانه استفاده کنید

آنچه را که خانم جونز در کلاس انگلیسی به شما یاد داد را فراموش کنید. نوشتن به صورت اول شخص و خطاب به خوانندگان خود مستقیماً امتیازات بزرگی را برای خوانندگان مقالات سبک زندگی به دست می آورد.

محتوای خود را به قطعات کوچک تقسیم کنید

اگرچه خوب است فکر کنید که خوانندگان شما از هر جمله نوشته شما لذت می برند، اما به احتمال زیاد آنها به دنبال پاسخ های خاص برای سؤالات خاص هستند. با تقسیم کردن محتوای خود به بخش هایی که به راحتی قابل هضم هستند، همانطور که در این پست انجام دادم، خوانندگان شما می توانند خیلی راحت تر آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. و به احتمال زیاد به وبلاگ شما باز می گردند. تیک!

با فصل ها برو

چه تمرکز شما روی غذا باشد، چه فضای داخلی یا سفر، همیشه موضوعات فصلی برای نوشتن محتوای سبک زندگی وجود دارد. و سلام، اگر هات داگ ها لغزنده های جدید هستند، گل صد تومانی ها شکوفا شده اند یا جدیدترین و بهترین مواد شوینده سازگار با محیط زیست را کشف کرده اید که حتی در لباسشویی هم خوب به نظر می رسد، فقط با آن بدوید! از طرف دیگر، آبی می‌تواند رنگ جدید «آن» برای خانه باشد…

آن را کوتاه و واضح نگه دارید

به یاد داشته باشید، اکثر خوانندگان این روزها زمانی که هر چیزی را می خوانند، تمایل دارند اسکن کنند، به ویژه هنگامی که آنلاین است. علاوه بر تجزیه مقالات خود، خواندن پست های خود را با استفاده از پاراگراف های کوتاه، عنوان های فرعی و لیست های نقطه ای آسان کنید.

بیایید آن را واقعی نگه داریم

هنگامی که در حال نوشتن نسخه‌ای از سبک زندگی هستید – این به معنای “متن” است – به این نکته کمک می‌کند که به خاطر داشته باشید که بین آنچه برای نوشتن جالب است و آنچه خواندن لذت‌بخش است تفاوت وجود دارد.

اگر می خواهید یک وبلاگ موفق و جذاب داشته باشید به جای اینکه باهوش یا شوخ طبع به نظر برسید، روی محتوایی تمرکز کنید که خواندن آن لذت بخش است. این کار باعث می شود خواننده جذب وبلاگ شده و از خواندن آن لذت ببرد.

یک تصویر ارزش هزار کلمه است

در نهایت، هیچ پست وبلاگی بدون عکس کامل نمی شود. این امر به ویژه هنگامی که شما در مورد موضوعاتی با ماهیت بسیار بصری مانند محتوای سبک زندگی می نویسید، صدق می کند. محتوای خود را با حداقل چند عکس با کیفیت به نمایش درآورید و حتی سعی کنید خودتان آنها را بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا